Ordu Emniyet Müdürlüğü Tarafından Kadınlara Karanfil Dağıltıldı
Ordu Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Büro Amirliği ekiplerince, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla kadınlara karanfil dağıltıldı.
Ordu Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Büro Amirliği ekiplerince, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla kadınlara karanfil dağıltıldı.
Toplum Destekli Polislik Büro Amiri Faruk Gök, karanfil dağıtımı sonrası yaptığı açıklamada, Ordu Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Büro Amirliği olarak 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle, iş yerlerinde çalışan, araç kullanan kadınlara karanfil dağıtımında bulunduklarını söyledi.
Toplum bilincinin gelişmesi noktasında kadınların önemli rol üstlendiğini ifade eden Gök, "Bizlerde bu noktada 8 Mart Dünya Kadınlar Gününde iş yerlerinde çalışan, araç kullanan kadınlarımızı ziyaret ederek onlara karanfil verdik. Hepsinin bu özel günlerini kutladık" diye konuştu.
Kadınlarda kendilerine karanfil dağıtan polis memurlarına teşekkür etti.
- ORDU