Ordu Emniyet Müdürlüğü Tarafından Kadınlara Karanfil Dağıltıldı

Son Güncelleme:

Ordu Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Büro Amirliği ekiplerince, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla kadınlara karanfil dağıltıldı.

Ordu Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Büro Amirliği ekiplerince, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla kadınlara karanfil dağıltıldı.


Toplum Destekli Polislik Büro Amiri Faruk Gök, karanfil dağıtımı sonrası yaptığı açıklamada, Ordu Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Büro Amirliği olarak 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle, iş yerlerinde çalışan, araç kullanan kadınlara karanfil dağıtımında bulunduklarını söyledi.


Toplum bilincinin gelişmesi noktasında kadınların önemli rol üstlendiğini ifade eden Gök, "Bizlerde bu noktada 8 Mart Dünya Kadınlar Gününde iş yerlerinde çalışan, araç kullanan kadınlarımızı ziyaret ederek onlara karanfil verdik. Hepsinin bu özel günlerini kutladık" diye konuştu.


Kadınlarda kendilerine karanfil dağıtan polis memurlarına teşekkür etti.


- ORDU

Kaynak: AA