Orman'dan Kadın Sporculara Yemek

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme: 05.03.2015 15:42

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, kulübün bünyesinde faaliyet gösteren kadın sporcuların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı.

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, kulübün bünyesinde faaliyet gösteren kadın sporcuların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı. aa

Kaynak: AA

Son Dakika › Spor › Orman'dan Kadın Sporculara Yemek

Son Dakika

23:30 Venezuela’da güvenlik güçleri depremzedeleri kurtarmak yerine yağmacılığa başladı
22:31 Çaykur Rizespor, 3 futbolcusuyla yollarını ayırdı
22:34 Kosova'daki genel seçimlerde Başbakan Kurti'nin partisi yüzde 47,13 oyla birinci oldu
22:32 Sırbistan Cumhurbaşkanı Vucic'ten istifa kararı
22:32 DMD hastası çocuğun bağış paralarını çaldı, evinden çıkanlar hayrete düşürdü
Hakkımızda | Reklam | İletişim | Künye
  • Son Dakika
  • Güncel
  • Politika
  • Ekonomi
  • Spor
  • Magazin
  • Dünya
  • Yerel
SON DAKİKA: Orman'dan Kadın Sporculara Yemek - Son Dakika
(Kullanım Şartları)
(Gizlilik Politikası)
(Çerez Politikası)
(Kişisel Verilerin Korunması)
Hata Bildir
#7.13#