Orman'dan Kadın Sporculara Yemek
Son Güncelleme:
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, kulübün bünyesinde faaliyet gösteren kadın sporcuların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı.
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, kulübün bünyesinde faaliyet gösteren kadın sporcuların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı. aa
Kaynak: AA