Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu: "Yeni Sistemde Başbakanlık Olmayacak.

Son Güncelleme:

Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu: "Yeni sistemde başbakanlık olmayacak.

Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu: "Yeni sistemde başbakanlık olmayacak. Genelde cumhurbaşkanı ve yanında muhtemelen, Amerika'da başkan yardımcısı var, bizde belki birden fazla cumhurbaşkanı yardımcısı olabilir. Bakanlar dışarıdan gelecek. Parlamento, vekiller kanunları hazırlayacak. Yasama ayrı yürütme ayrı bir şekilde sistem yürüyecek."

Kaynak: AA