Osmaniye'de Oryantring Yarışması Yapıldı

Son Güncelleme:

Osmaniye'de, Öğretmenler Günü etkinlikleri kapsamında Oryantiring Federasyonu İl Temsilciği tarafından yarışma düzenlendi.

Osmaniye'de, Öğretmenler Günü etkinlikleri kapsamında Oryantiring Federasyonu İl Temsilciği tarafından yarışma düzenlendi.


İl Temsilcisi Mustafa Köşeli, eğitim kampüsündeki yarışma sonrasında gazetecilere yaptığı açıklamada, yarışmaya öğretmen, öğrenci ve sporseverlerden oluşan 100 kişinin katıldığını belirtti.


Oryantring'in "hedef bulma yarışması" olduğunu kaydeden Köşeli, "Hedef bulma yarışması olan oryantiring sporuna daha geniş kitlelerin katılımını sağlamak amacıyla çalışmalarımız devam ediyor. Müsabakaya katılan tüm yarışmacılarımıza teşekkür ediyorum" dedi.


Yarışma sonunda dereceye girenlere madalya verildi.


Muhabir: Ümit Kahrıman/ Mutlu Bozdağ


Yayıncı: Anıl Bağrık - OSMANİYE

Kaynak: AA