Patnos'ta Nevruz Kutlaması
Son Güncelleme:
Patnos ilçesinde nevruz kutlaması yapıldı.
Patnos ilçesinde nevruz kutlaması yapıldı.
Kent meydanında düzenlenen programda konuşan BDP Ağrı Belediye Başkan Adayı Sırrı Sakık, 30 Mart seçimlerini önemsediklerini belirterek, eskiden bir mum yakmanın bile yasak olduğunu ancak artık yaktıkları ateşin Türkiye'ye yansıdığını söyledi.
BDP Patnos Belediye Başkan Adayı Fecri Aslankan da "Bizler nevruzu kutladık diye silahla taranıp, öldürüldük. Panzerlerin altında kaldık. Şimdi ise nevruzun bizim için ne ifade ettiğini, nasıl bir bedel ödediğimizin göstergesidir. Nevruz özgürlüktür, zulme bir başkaldırıdır" diye konuştu.
Konuşmaların ardından mahalli sanatçılar konser verdi. - Ağrı
Kaynak: AA