Rohingyalı Müslümanlardan İhsanoğlu'na Teşekkür

Son Güncelleme:

Rohingyalı Müslümanlar, Myanmar'daki Müslüman azınlıkların yaşadığı sorunlara çözüm bulma konusunda sarf ettiği çabadan dolayı İİT Genel Sekreteri İhsanoğlu'na teşekkür etti.

Rohingyalı Müslümanlar, Myanmar'daki Müslüman azınlıkların yaşadığı sorunlara çözüm bulma konusunda sarf ettiği çabadan dolayı İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Genel Sekreteri Ekmeleddin İhsanoğlu'na teşekkür etti.


Rohingya Birliği Genel Direktörü Vakar Ed-Din imzasıyla İhsanoğlu'na gönderilen teşekkür mektubunda, "Myanmar'daki Müslüman azınlıkların yaşadığı insanlık dramına gösterdiği ilgiden ve çözüm bulma konusunda sarf ettiği çabadan dolayı Genel Sekreter İhsanoğlu nezdinde tüm İİT yetkililerine teşekkür ederiz" ifadeleri yer aldı.


Mektupta, Myanmar'daki Müslüman azınlıkların birlik olması konusunda İhsanoğlu'nun büyük çaba harcadığına işaret edildi.


Öte yandan, İİT Genel Sekreteri Ekmeleddin İhsanoğlu'nun önümüzdeki günlerde Myanmar'ı ziyaret etmesi bekleniyor.


Muhabir: İman Muhammed - Hacer Bal/ Samet Doğan


Yayıncı: Erdem Gültekin - KAHİRE

Kaynak: AA