Sagˆlık C¸alıs¸anları Pandemiyle Mu¨cadelede Karamsar
Son Güncelleme:
Corona virüsü salgınında hayatını kaybeden sağlık çalışanları Diyarbakır'da anıldı.
Corona virüsü salgınında hayatını kaybeden sağlık çalışanları Diyarbakır'da anıldı. Anmaya katılan Türk Tabipleri Birliği yöneticileri ve sağlık çalışanları karamsar bir tablo çizdi, pandeminin Eylül ayında yeniden zirve yapabileceği uyarısında bulundu
Kaynak: DailyMotion.com