Sancaktepe'de ağaçlık alanda çıkan yangın 4 binaya sıçradı

Son Güncelleme:

Sancaktepe'de bulunan ağaçlık alanda çıkan yangın, kısa sürede büyüyerek bitişikteki 4 binaya sıçradı. Yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürülürken, dumandan etkilenen 2 kişiye sağlık ekipleri müdahale etti. Yangın sonucunda binaların dış cephelerinde hasar meydana geldi.

Sancaktepe'de ağaçlık alanda çıkan ve 4 binaya sirayet eden yangın söndürülürken, 2 kişi dumandan etkilendi.

Kemal Türkler Mahallesi Ziverbey Sokak'taki ağaçlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Kısa sürede büyüyen alevler, bitişikteki 4 binaya sirayet etti.

İhbar üzerine bölgeye polis, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yangın, itfaiyenin çalışmasıyla söndürülürken, sağlık görevlileri dumandan etkilenen 2 kişiye ambulansta müdahalede bulundu.

Yangında binaların dış cephelerinde hasar oluştu.

Kaynak: AA