Şanlıurfa'da Enjektör Fabrikası Kurulacak

Son Güncelleme:

Özel İpekyol Anadolu Sağlık Meslek Lisesi Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Çınar, kente enjektör fabrikası kuracaklarını bildirildi.

Özel İpekyol Anadolu Sağlık Meslek Lisesi Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Çınar, kente enjektör fabrikası kuracaklarını bildirildi.


Harran Otel'de düzenlenen, "İpekyol Anadolu Sağlık Meslek Lisesi Öğrenci ve Velilerle Kaynaşma Toplantısı"nda katılımcılara, sağlık alanındaki gelişmeler hakkında bilgi verildi.


Okulun Yönetimi Kurulu Başkanı Çınar, konferansın ardından gazetecilere yaptığı açıklamada, kentte ilk kez 50 milyon TL'ye mal olacak bir enjektör fabrikası kuracaklarını belirtti.


Türkiye'nin enjektör ihtiyacının büyük bir bölümünü dışardan sağladığını aktaran Çınar, şunları kaydetti:


" Şanlıurfa'da 2. Organize Bölgesi'nde 32 bin metrekarelik alana enjektör fabrikası kuracağız. Projesini ve alt yapısını tamamladığımız fabrika 6-7 ay içerisinde üretime geçecek. Fabrikamızda 200 kişi istihdam edeceğiz. 50 milyonluk yatırım bize 10 yıl içerisinde 56 milyon TL olarak geri dönecek."


Muhabir: Yasin Dikme


Yayıncı: Mehmet Güldaş - ŞANLIURFA

Kaynak: AA