Sarıcakaya'ya 3 Baz İstasyonu Kuruldu
Son Güncelleme:
Eskişehir Sarıcakaya ilçesindeki yıllardır süren cep telefonu görüşmelerindeki sinyal sorununu ortadan kaldırmak üzere, 3 GSM operatörüne ait baz istasyonu kuruldu.
Eskişehir Sarıcakaya ilçesindeki yıllardır süren cep telefonu görüşmelerindeki sinyal sorununu ortadan kaldırmak üzere, 3 GSM operatörüne ait baz istasyonu kuruldu.
Sarıcakaya Belediye Başkanı Faruk Güler ve ilçenin Dağküplü Mahallesi muhtarı Mustafa Zabun'un girişimleri neticesiyle Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı tarafından kurulan 3 GSM operatörü baz istasyonunun, ilçe halkına kesintisiz iletişim sağlayarak hizmet vermesi planlanıyor. Kurulan istasyonlar sayesinde, Sarıcakaya ile Eskişehir arasındaki kör noktaların tamamına sinyal verilmesi amaçlanıyor. - ESKİŞEHİR
Kaynak: İHA