Şehirlerarası otobüs terminalinde seferler durma noktasına geldi

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

Batman Belediyesi şehirlerarası otobüs terminali girişi ve tabelası Şehirlerarası otobüs terminalinin içinden görüntüler Otobüs firması yetkilisi Mehmet Sümbül'ün konuşması Otobüs firması yetkilisi Özkan Alın'ın konuşması BATMAN - İçişleri Bakanlığının yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile...

Batman Belediyesi şehirlerarası otobüs terminali girişi ve tabelası

Şehirlerarası otobüs terminalinin içinden görüntüler

Otobüs firması yetkilisi Mehmet Sümbül'ün konuşması

Otobüs firması yetkilisi Özkan Alın'ın konuşması BATMAN - İçişleri Bakanlığının yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadele kapsamında şehirler arası otobüs seferlerinin bugün saat 17.00 itibarıyla valilik izniyle yapılabileceğini açıklanmasının ardından Batman Belediyesi Şehirler arası Otobüs Terminalinde yolcu olmaması nedeniyle seferler durma noktasına geldi.

Kaynak: AA