Şehirlerarası otobüs terminalinde seferler durma noktasına geldi
Batman Belediyesi şehirlerarası otobüs terminali girişi ve tabelası Şehirlerarası otobüs terminalinin içinden görüntüler Otobüs firması yetkilisi Mehmet Sümbül'ün konuşması Otobüs firması yetkilisi Özkan Alın'ın konuşması BATMAN - İçişleri Bakanlığının yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?