Sendika Temsilcileri, Çalışma ve İş-Kur İl Müdürlüğünü Ziyaret Etti
Kayseri'de faaliyet gösteren 3 sendikanın temsilcisi, Çalışma ve İş-Kur İl Müdürlüğünü ziyaret etti.
Kayseri'de faaliyet gösteren 3 sendikanın temsilcisi, Çalışma ve İş-Kur İl Müdürlüğünü ziyaret etti.
Memur-Sen İl Temsilcisi ve Eğitim-Bir-Sen Şube Başkanı Aydın Kalkan, Büro-Memur-Sen İl Temsilcisi Mustafa Yılmaz ve Eğitim-Bir-Sen Basın Yayın Sekreteri Mustafa Kurban, Çalışma ve İş-Kur İl Müdürlüğü'ne yeni atanan Ahmet Ayçiçek'i makamında ziyaret etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirten Ayçiçek, "Sendikal çalışmalarınızda başarılar diliyorum. Benim de uzun yıllardan bu yana sendikal faaliyetlerle ilgim vardır. Zor ama önemli bir görev yapıyorsunuz" dedi.
Kalkan ise, Ayçiçek'e yeni görevinde başarılar dileğinde bulunduğunu ifade ederek, şunları kaydetti:
"Topluma yararlı her türlü çalışmaya ve işbirliğine açığız. İlimiz bölgemizin önemli bir iş merkezi durumunda, ciddi bir iş yoğunluğu vardır. Sizin bu konuda tecrübeli ve başarılı olduğunuzu öğrendik. İlimize hoş geldiniz, yeni görevinizde başarılar diliyoruz. Kayseri'nin en büyük sivil toplum kuruluşu olarak vatandaşın menfaatine olan her faaliyete şartsız destek vermeye hazırız."
- KAYSERİ