Serinlemek İçin Girdiği Gölette Kayboldu

Son Güncelleme:

Kütahya'da, merkeze bağlı Söğüt köyündeki sulama göletine serinlemek amacıyla giren kişi kayboldu.

Kütahya'da, merkeze bağlı Söğüt köyündeki sulama göletine serinlemek amacıyla giren kişi kayboldu.


Alınan bilgiye göre, İsmail Kalın (25), serinlemek için il merkezine 20 kilometre uzaklığındaki köy yakınında bulunan gölete girdi.


Kalın'ın bir süre yüzdükten sonra çırpınmaya başladığını gören köylüler, jandarmaya haber verdi.


İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü'nden gelen 4 dalgıç tarafından arama çalışması başlatıldı.


Olay yerine gelen Kütahya Valisi Kenan Çiftçi ve İl Jandarma Komutanı Albay Bektaş Arslan, çalışmalara ilişkin bilgi aldı.


Muhabir: Sedat Gök


Yayıncı: Mürsel Çetin - KÜTAHYA

Kaynak: AA