Sevgi Evlerinde Kalan Çocukalardan Kandil Programı
Son Güncelleme:
Sivas'ta Sevgi Evlerinde kalan çocuklar, Mevlit Kandili programı düzenledi.
Sivas'ta Sevgi Evleri'nde kalan çocuklar tarafından Mevlit Kandili programı düzenlendi.
Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü ve Sivas Müftülüğü'nce Fidan Yazıcıoğlu Kültür Merkezi'nde düzenlenen kutlama programında, sevgi evlerinde kalan çocuklar çeşitli gösteriler sundu.
Programda, Kur'an-ı Kerim okundu, çocukların oluşturduğu koro çeşitli ilahiler seslendirdi. Program şiirlerin okunması ve duayla sona erdi.
Vali Alim Barut'un eşi Miyase Barut, Sivas Belediye Başkanı Sami Aydın ve eşi Yurdagül Aydın ile protokol üyeleri çocuklara çeşitli hediyeler verdi. - Sivas
Kaynak: AA