Sgk Heyetinden Başkan Bayram'a Ziyaret
Son Güncelleme:
Sosyal Güvenlik Haftası nedeniyle Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Düzce İl Müdürü Erkin Avcı ve heyeti Düzce Belediye Başkanı İsmail Bayram'ı makamında ziyaret etti.
Sosyal Güvenlik Haftası nedeniyle Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Düzce İl Müdürü Erkin Avcı ve heyeti Düzce Belediye Başkanı İsmail Bayram'ı makamında ziyaret etti.
Her yıl, 13- 19 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Sosyal Güvenlik Haftası nedeniyle çeşitli etkinlikler gerçekleştiriliyor. Hafta nedeniyle Kurum Müdürü Erkin Avcı ve kurum üst düzey yetkilileri Belediye Başkanı İsmail Bayram'ı makamında ziyaret ederek, kurum faaliyetleri ve etkinlikler konusunda bilgi verdiler. Belediye Başkanı İsmail Bayram ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi ve kurum çalışanların haftasını kutladı.
(AY)
13.05.2013 16: 31: 20
TSI
NNNN - DÜZCE
Kaynak: İHA