Son dakika! Antalya'da jandarma sokak hayvanlarını unutmadı

Son Güncelleme:

Son dakika haberleri: Antalya'da jandarma ekiplerince, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında hafta sonu uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasında hayvanlara yiyecek bırakıldı.


Antalya'da jandarma ekiplerince, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında hafta sonu uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasında hayvanlara yiyecek bırakıldı.İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Kovid-19 tedbirleri kapsamında uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasında sokak hayvanlarını unutmadı.

Komutanlık bünyesinde görev yapan ekipler, il genelinde sokak hayvanları için mama bıraktı.

Kaynak: AA