Tem Otoyolu'nun Bolu Giriş ve Çıkışları Çalışma Nedeniyle Kapanacak

Son Güncelleme:

TEM Otoyolu'nun Bolu kesimindeki otoyol çıkışlarının İstanbul istikameti 5, Ankara istikameti 2 ve Bolu Doğu Kavşağı 3 gün ulaşıma kapatılacak.

TEM Otoyolu'nun Bolu kesimindeki otoyol çıkışlarının İstanbul istikameti 5, Ankara istikameti 2 ve Bolu Doğu Kavşağı 3 gün ulaşıma kapatılacak.


Bolu Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamada, karayolları ekipleri tarafından otoyolun Bolu Doğu Kavşağı bölümünde aydınlatma direklerinin değişim çalışması yapılacağı ifade edildi. Valilikten yapılan açıklamada şöyle denildi:


"Anadolu Otoyolu'nun Bolu Dağı Kavşağı bölümünde aydınlatma direklerinin değişim çalışması başlatılacağından dolayı Ankara - İstanbul istikameti otoyol çıkışı 25 Ağustos ve 29 Ağustos tarihleri arasında 5 gün, İstanbul Ankara istikameti otoyol çıkışı 30 Ağustos ve 31 Ağustos tarihleri arasında 2 gün, D-100 karayolunun otoyola giriş kolu (D-100'den Ankara ve İstanbul'a giden kollar) 1 Eylül ve 3 Eylül tarihleri arasında 3 gün trafiğe kapatılacaktır."


Açıklamada ayrıca sürücülerin uyarı levhalarıyla alternatif yollara yönlendirileceği ifade edildi. Sürücüler trafik işaretlerine uyulması hususunda uyarıldı. - Bolu

Kaynak: DHA