Antalya'da pes dedirten görüntü: Sürücü tek teker gitti, arkasında oturan ellerini bırakarak cep telefonu ile konuştu
Antalya'da pes dedirten görüntü: Sürücü tek teker gitti, arkasında oturan ellerini bırakarak cep telefonu ile konuştu Motosiklet sürücüsüne 2 bin 400 lira ceza Sürücü tek teker gitti, arkasında oturan ellerini bırakarak cep telefonu ile konuştu Antalya'da motosikletteki 2 kişinin tek...
Antalya'da pes dedirten görüntü: Sürücü tek teker gitti, arkasında oturan ellerini bırakarak cep telefonu ile konuştu
Motosiklet sürücüsüne 2 bin 400 lira ceza
Sürücü tek teker gitti, arkasında oturan ellerini bırakarak cep telefonu ile konuştu
ANTALYA - Antalya'da motosikletteki 2 kişinin tek teker üzerindeki tehlikeli yolculuğu, cep telefonu kamerasıyla görüntülendi. Trafik polislerince tespit edilen sürücüye 2 bin 400 TL ceza kesilerek, adli işlem başlatıldı. Öte yandan sürücünün arkasında oturan gencin ise teke teker halinde ellerini bırakarak telefon ile konuşması yürekleri ağza getirdi.
Olay, Kepez İlçesi Sakarya Bulvarı üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre; arkasında oturan kişiyle seyahat eden sürücü, bir ara kullandığı motosikletin ön tekerleğini kaldırdı. Şahsın arkasında oturan kişi ise iki eli ile telefonla konuşarak adeta tehlikeye davetiye çıkardı. Gencin ellerini bırakması yürekleri ağza getirdi. Bir süre tek teker üzerinde giden ikili, başka bir araçta bulunan kişiler tarafından cep telefonuyla görüntülendi. Görüntüler sosyal medyada paylaşılınca, gençlerin tehlikeli yolculuğu büyük tepki çekti.
Antalya İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, motosiklet sürücüsünü bulmak için çalışma başlattı. Ekipler, sürücüye trafik güvenliği ile ilgili kural ve yasaklara uymamak suçundan 2 bin 400 TL para cezası uyguladı. Ayrıca şahsa trafik güvenliğini tehlikeye sokmaktan da adli işlem yapıldı.