Antalya'da pes dedirten görüntü: Sürücü tek teker gitti, arkasında oturan ellerini bırakarak cep telefonu ile konuştu
Son Dakika Logo
09.02.2022 03:21
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Antalya'da pes dedirten görüntü: Sürücü tek teker gitti, arkasında oturan ellerini bırakarak cep telefonu ile konuştu

Antalya'da pes dedirten görüntü: Sürücü tek teker gitti, arkasında oturan ellerini bırakarak cep telefonu ile konuştu Motosiklet sürücüsüne 2 bin 400 lira ceza Sürücü tek teker gitti, arkasında oturan ellerini bırakarak cep telefonu ile konuştu Antalya'da motosikletteki 2 kişinin tek... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement