Türk Polis Teşkilatının Kuruluşunun 171. Yılı

Son Güncelleme:

Erzurum'da, Türk Polis Teşkilatı'nın kuruluşunun 171. yılı etkinlikleri kapsamında tören düzenlendi.

Erzurum'da, Türk Polis Teşkilatı'nın kuruluşunun 171. yılı etkinlikleri kapsamında tören düzenlendi.


Havuzbaşı'ndaki programda, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından İl Emniyet Müdürü Kamil Karabörk, Atatürk anıtına çelenk bıraktı.


Daha sonra polis evinde kutlama kokteyli ile devam eden programda, şiir, resim ve kompozisyon yarışmalarında dereceye girenlere ödül verildi.


Programa, Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Eyüp Tavlaşoğlu, İl Jandarma Alay Komutanı Albay Mustafa Çelik, il emniyet müdür yardımcıları ve polis memurları katıldı.

Kaynak: AA