Türkiye ile Ürdün Arasında "Teknik İşbirliği Anlaşması"

Son Güncelleme:

Teknik İşbirliği Anlaşması, TİKA Başkanı Çam ve Ürdün Planlama ve Uluslararası İşbirliği Bakanı Saif tarafından imzalandı.

Türkiye ile Ürdün arasında "Teknik İşbirliği Anlaşması" imzalandı.


Anlaşma, temaslarda bulunmak üzere Ürdün'de bulunan Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı (TİKA) Başkanı Serdar Çam ile Ürdün Planlama ve Uluslararası İşbirliği Bakanı İbrahim Saif tarafından imzalandı.


Ürdünlü Bakan Saif, yaptığı konuşmada, Türkiye'nin tarih boyunca bölgeye ve Ürdün'e yaptığı katkılara işaret ederek, imzalanan anlaşmanın iki ülke arasındaki ilişkileri daha da geliştireceğini belirtti.


TİKA Başkanı Çam ise imzalanan anlaşma ile iki ülke arasındaki ilişkilere katkı sağlamayı amaçladıklarını belirterek, bu yıl sonunda Ürdün'de ofis açmayı arzu ettiklerini kaydetti. Çam, "Kardeş ülkeler birbirine yardım değil, katkı sağlar. TİKA, bu bağlamda birçok ülkeye katkı sağlamıştır ve sadece gelişmekte olan ülkelerde değil gelişmiş ülkelerde de  projeler yürütmektedir" diye konuştu. - Ankara

Kaynak: AA