Uşak Belediye Başkanı Erdoğan: "2012 Yılı Şehrin Gelişiminde Milat Olacak"

Son Güncelleme:

Uşak Belediye Başkanı Ali Erdoğan 2012 yılının şehrin gelişiminde milat olacağını söyledi.

Uşak Belediye Başkanı Ali Erdoğan 2012 yılının şehrin gelişiminde milat olacağını söyledi.


Erdoğan, gazetecilere yaptığı açıklamada, Uşak'ta kentleşme açısından sıkıntılar olduğunu, şehrin modernleşmesinde 2012 yılının milat olacağını belirterek, şehir merkezinin İzmir - Ankara karayolu üzerine kayacağını savundu.


Şehir merkezinin İsmetpaşa Caddesi üzerine sıkıştığını ifade eden Erdoğan,


"Bu sıkışıklık uzun yıllar değiştirilmedi ve artan kent nüfusu sıkıntı yarattı. Bu durumun önüne radikal kararlar ile geçmek istiyoruz" dedi.


Uşak Belediye Binasını taşımak istediklerini dile getiren Erdoğan, şunları kaydetti:


"Belediye binamızı taşımak istiyoruz. Gitmek istediğimiz yer ise şu an otogar olarak hizmet veren ve yakın zamanda taşınacak olan İzmir Ankara karayolu üzerinde bulunan alandır. Mevcut otogar yakın zamanda yeni yapılacak alana geçecek. Yeni yere geçmesinin ardından otogar mevkisine belediye olarak hizmet binası yaparak ilk adımı biz atmak istiyoruz. Mevcut otogar karşısında yer alan İl Özel İdaresi'ne ait alana ise Uşak Valiliği'nin taşınmasını isteyeceğiz. Adliye binası önümüzdeki yıl şeker fabrikasının yanına taşınacak. Hastane bu yıl taşınıyor. 2012 yılı şehrin gelişiminde milat olacak."


- UŞAK

Kaynak: AA