Vali Çiftçi, Sabuncupınar Hükümet Konağı'nda İncelemelerde Bulundu

Son Güncelleme:

Kütahya Valisi Kenan Çiftçi, restorasyon çalışmaları devam eden Sabuncupınar Hükümet Konağı'nda incelemelerde bulundu.

Kütahya Valisi Kenan Çiftçi, restorasyon çalışmaları devam eden Sabuncupınar Hükümet Konağı'nda incelemelerde bulundu.


Valilik'ten yapılan yazılı açıklamaya göre, "Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu" kapsamında 2009 yılında ilk ihalesi yapılan konağın, dış duvar, sıva, boya, çatı, kapı ve pencerelerinin bakım ve onarımı tamamlandı.


Tarihi konak, restorasyon çalışmalarının tamamlanmasının ardından "Frig Vadisi Kültür Merkezi" olarak kullanılacak.


Vali Çiftçi'nin Sabuncupınar Hükümet Konağı'ndaki incelemelerinde, İl Genel Meclis Başkanı Seyit Ömer Durmuş, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Salih Akkaya, İl Emniyet Müdürü Kadir Akbıyık da hazır bulundu.


Muhabir: Hadi Şengül/ Oktay Özden


Yayıncı: Mürsel Çetin - KÜTAHYA

Kaynak: AA