Vali Yerlikaya Balık Halini Gezdi

Son Güncelleme:

Tekirdağ Valisi Ali Yerlikaya, sabah erken saatlerde balık halinde incelemelerde bulundu.

Tekirdağ Valisi Ali Yerlikaya, sabah erken saatlerde balık halinde incelemelerde bulundu.


Balık sezonunun açılması ile bereketli bir av mevsimi geçiren balıkçıları yerinde ziyaret eden Tekirdağ Valisi Ali Yerlikaya, balık halini gezerek burada balıkçı esnafı ile sohbet edip çay eşliğinde simit yedi.


Bu yıl sezondan oldukça memnun olan balıkçılar Vali Yerlikaya'nın bu ziyaretinden memnun kaldıklarını ifade ettiler. Vali Yerlikaya da balıkçı esnafına bereketli ve bol kazançlar dileklerini iletirken işlerinde de kolaylıklar diledi.


15.10.2012 18: 46: 50


TSI


NNNN - TEKİRDAĞ

Kaynak: İHA