Valilik: İkisi Polis 3 Vatandaş Hastanede Tedavi Altında

Son Güncelleme:

İstanbul Valiliği'nden yapılan açıklamada Taksim Gezi Parkı'na yapılan müdahale sonrası ikisi polis memuru olmak üzere üç vatandaşın hastanede tedavisinin devam ettiği belirtildi.

İstanbul Valiliği'nden yapılan açıklamada Taksim Gezi Parkı'na yapılan müdahale sonrası ikisi polis memuru olmak üzere üç vatandaşın hastanede tedavisinin devam ettiği belirtildi. Açıklamada, "Taksim Gezi Parkı'na yapılan müdahale sonrası ikisi Polis Memuru olmak üzere üç vatandaşımızın hastanelerde tedavilerine devam edilmektedir. Şu an itibariyle hastanelerimizde yatarak tedavi gören başka vatandaşımız bulunmamaktadır" denildi. - İstanbul/ Beyoğlu

Kaynak: DHA