Yağcı, Reyhanlı'daki Saldırıyı Kınadı
Bilecik Belediye Başkanı Selim Yağcı, Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde meydana gelen saldırıyı kınadı.
Bilecik Belediye Başkanı Selim Yağcı, Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde meydana gelen saldırıyı kınadı.
Başkan Yağcı, yaptığı yazılı açıklamada 46 masum vatandaşın hayatını kaybettiği saldırıyı hatırlatarak, şer ocakların yaptığı hain saldırıyı Bilecik Belediye Başkanlığı olarak nefretle kınadıklarını kaydetti. Açıklamasında, "Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde bombalı araçların patlaması sonucu menfur vahşi saldırının gerekçesi yoktur ve olamaz da" ifadelerini kullanan Yağcı, şöyle devam etti:
"Bütün milletimize geçmiş olsun. Çok üzgünüz. Hassas bir dönemden geçtiğimiz bu dönemde hepimiz sağduyu ile hareket etmeliyiz. Umuyorum ki hayatını kaybeden vatandaşlarımızın sayısı artmasın. Bu aziz millet yüzyıllardır kardeşlik içerisinde yaşamış ve bundan sonra da kardeş kalacaktır. Her ne olursa olsun yurdumuzun bölünmez ve sarsılmaz bütünlüğüne el uzatan, söz söyleyenler bilmelidir ki; haince planlarına hiçbir zaman ulaşamayacaklardır. Milletimizin birlik ve beraberliğine kasteden bu tür çirkin saldırılar, yıllardır cevabını yine halkımızın birlik ve beraberlik görüntüsüyle almıştır ve bundan sonra da alacaktır. Saldırı da hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet. Ailelerine, yakınlarına ve milletimize Yüce Allah'tan Sabrı Cemil diliyorum. Saldırıyı düzenleyenleri nefretle kınıyor ve lanetliyorum." - BİLECİK