Yeni Yıl Mesajları Bilboardlarda Yayımlanacak
Son Güncelleme:
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalyalıların sosyal medya üzerinden yazdığı yeni yıl dileklerini billboardlara taşıyacak.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Antalyalıların sosyal medya üzerinden yazdığı yeni yıl dileklerini billboardlara taşıyacak.
Antalya Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, 13-22 Aralık 2016 tarihleri arasında "#YeniYılDileğim" etiketi ile yazılan en güzel yeni yıl mesajları billboardlarda yayınlanacağı bildirildi.
13 Aralık'ta başlayan mesaj uygulaması yoğun ilgi gördüğü belirtilen açıklamada, "Siz de iyi dileklerinizi sosyal medya üzerinden paylaşın, mesajınız billboardları süslesin." denildi.
Kaynak: AA