Yeni Yılın İlk Gününde Buz Gibi Suya Daldılar

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

Almanya'nın başkenti Berlin'de bir grup Alman, Oranke Gölü'nün buz gibi suyuna girerek yeni yılı karşıladı.

Almanya'nın başkenti Berlin'de bir grup Alman, Oranke Gölü'nün buz gibi suyuna girerek yeni yılı karşıladı.Berliner Seehunde adlı derneğin üyeleri her yıl yaptıkları gibi bu sene de yeni yılın ilk gününde Oranke Gölü'nde bir süre yüzdü. Kadın ve erkeklerden oluşan yaklaşık 25 kişilik gruptakilerin bazıları maytap yaktıktan sonra göle girdi.Soğuk suya girmenin sağlığa iyi geldiğine inanan grubun bazı üyeleri ilginç şapkaları ve kostümleriyle dikkat çekti. .

Kaynak: AA