155 SMS Servisi 1 Şubat'ta Hizmete Giriyor
Son Güncelleme:
155 SMS servisi, 1 Şubat tarihinden itibaren ücretsiz olarak 81 il merkezinde vatandaşların hizmetine açılacak.
Gümüşhacıköy Emniyet Müdürü Seyfettin Süer, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 155 SMS ihbar hattının 1 Şubat 2014 tarihinde faaliyete geçmesinin planlandığını ifade etti.
Süer, "Vatandaşlar tarafından kısa mesaj yoluyla gönderilecek ihbar ve şikayetler hangi konumdan gönderilmişse o coğrafi konumdaki ilin 155 Polis İmdat Acil Çağrı Merkezi'ne iletilecek. 155 SMS servisinin gereksiz kısa mesajlarla meşgul edilmemesi gerekiyor. Gereksiz kısa mesaj gönderenler hakkında 5326 sayılı Kabahatler Kanununa göre gerekli idari işlemler yapılacak." dedi. - Amasya
Kaynak: AA