"3. Pedal Pedal Van Gölü Bisiklet Turu"

Son Güncelleme:

Van Gölü çevresinin turizme kazandırılması amacıyla Bitlis'te bu yıl 3.'sü gerçekleştirilen "Pedal Pedal Van Gölü Bisiklet Turu" katılımcıları Ahlat'a ulaştı.

Van Gölü çevresinin turizme kazandırılması amacıyla Bitlis'te bu yıl 3.'sü gerçekleştirilen "Pedal Pedal Van Gölü Bisiklet Turu" katılımcıları Ahlat'a ulaştı.


Ahlat'ta Selçuklu Meydan Mezarlığı'nı ziyaret eden 60 bisiklet sporcusu, daha sonra sahil mevkinde yemek yedi.


Etaba katılan ve turun en yaşlı sporcusu olan 57 yaşındaki Behlül Şerefoğlu, ilk defa böyle bir organizasyona katıldığını söyledi.


Şerefoğlu, "Turdaki en yaşlı bisikletçi benim. Organizasyon şu an itibariyle çok zevkli geçiyor. Van Gölü çok güzel bir göl. Van Gölü çevresindeki bu eşsiz güzelliğe, böyle bir organizasyonla dikkat çekmeye çalışmak ve buna bir nebze katkıda bulunmaktan dolayı gururlu ve mutluyum. Sağlığım elverdiği sürece bu etkinliğe katılacağım" diye konuştu.


Muhabir: Oktay Bayar


Yayıncı: Berin Arslan Çetin - BİTLİS

Kaynak: AA