9 Şubat Dünya Sigarayı Bırakma Günü

Son Güncelleme:

Şırnak'ta "9 Şubat Dünya Sigarayı Bırakma Günü" dolayısıyla yürüyüş düzenlendi.

Şırnak'ta "9 Şubat Dünya Sigarayı Bırakma Günü" dolayısıyla yürüyüş düzenlendi.


Şırnak Halk Sağlığı Müdürlüğü ve Gençlik Hizmetleri Spor İl Müdürlüğü işbirliğiyle Şehir Stadyumunda düzenlenen yürüyüşte, her iki kurumun personelleri ve öğrenciler  "sigaranın esiri olmayın, sigaraya hayır, sigara geleceğinizi öldürür" şeklindeki pankart ve dövizler eşliğinde yürüdü.


Şırnak Halk Sağlığı Müdürü Muhsin Hayyam Elçi, yaptığı konuşmada, dünyadaki ölümlerin en başında sigaranın neden olduğu hastalıkların başı çektiğini belirterek, sigarayı bırakma çağrısında bulundu.


Gençlik Hizmetleri Spor İl Müdürü Selahattin Yürenç de, tüm gençleri sigarayı bırakmaya ve Şırnak'ta yeni yapılan sosyal tesislerde spor yapmaya davet etti.


Daha sonra yürüyüşe katılanlarca, sigaranın zararlarını anlatan broşürler, vatandaşlara dağıtıldı. - Şırnak

Kaynak: AA