Adıyaman'da su borcu bulunanların kesintileri ertelendi

Son Güncelleme:

Adıyaman'da yeni tip koronavirüse (Kovid-19) karşı tedbirler kapsamında borçtan dolayı su kesintilerinin ertelendiği bildirildi.

Adıyaman'da yeni tip koronavirüse (Kovid-19) karşı tedbirler kapsamında borçtan dolayı su kesintilerinin ertelendiği bildirildi.

Adıyaman Belediye'sinden den yapılan açıklamada, koronavirüs tedbirleri kapsamından hijyenin önemine değinilerek, şunlara yer verildi:

"Borcundan dolayı suyu kesilecek olan konutların borçlarının 19 Nisan

2020 tarihine kadar 1 ay süreyle ertelenmesi kararını alındı. Hijyenin en önemli husus olduğu şu günlerde

vatandaşımızın mağdur olmaması için elimizden geleni yapıyoruz, yapmaya da devam

edeceğiz."

Kaynak: AA