Advocaat'tan Şaşırtıcı Çıkış Yönetim Benden Iyisini Bulacaksa Hemen Yarın Bunu Yapabilirler

Son Güncelleme:

Advocaat'tan şaşırtıcı çıkış Yönetim benden iyisini bulacaksa hemen yarın bunu yapabilirlerBen kendim için değil kulüp için buradayımOyuncular ve biz kendimizi geliştirmeliyiz, daha iyi olmalıyızHala oyuncularıma inanıyorumKendilerini geliştirebilecek oyuncular varReal Madrid'te oynayabilecek oyuncu da var, Fenerbahçe'de oynamaya hazır olmayan oyuncular da varYönetimi suçlayamam...Yönetim benden iyisini bulacaksa hemen yarın bunu yapabilirler, ben kendim için değil kulüp için buradayım. Bu kadar basitEmenike oyundan çıkarken ne yaptığı umurumda değilMili takım aralarında takımın yarısından çoğu burada kalmıyor, benim de durmamın bir anlamı yokSözleşmemde böyle bir madde olmasa bana izin vermezlerBunu daha önceki kulüplerimde de yaptım, yine yapmaya devam edeceğimFenerbahçe Teknik Direktörü Dick Advocaat dikkat çeken açıklamalar yaptı.

Advocaat'tan şaşırtıcı çıkış Yönetim benden iyisini bulacaksa hemen yarın bunu yapabilirler


Ben kendim için değil kulüp için buradayım


Oyuncular ve biz kendimizi geliştirmeliyiz, daha iyi olmalıyız


Hala oyuncularıma inanıyorum


Kendilerini geliştirebilecek oyuncular var


Real Madrid'te oynayabilecek oyuncu da var, Fenerbahçe'de oynamaya hazır olmayan oyuncular da var


Yönetimi suçlayamam...


Yönetim benden iyisini bulacaksa hemen yarın bunu yapabilirler, ben kendim için değil kulüp için buradayım. Bu kadar basit


Emenike oyundan çıkarken ne yaptığı umurumda değil


Mili takım aralarında takımın yarısından çoğu burada kalmıyor, benim de durmamın bir anlamı yok


Sözleşmemde böyle bir madde olmasa bana izin vermezler


Bunu daha önceki kulüplerimde de yaptım, yine yapmaya devam edeceğim


Fenerbahçe Teknik Direktörü Dick Advocaat dikkat çeken açıklamalar yaptı.


Kendi sahalarında Aytemiz Alanyaspor ile 1-1 berabere kaldıkları maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, Oyuncular ve biz kendimizi geliştirmeliyiz, daha iyi olmalıyız diyen Hollandalı teknik adam; Hala oyuncularıma inanıyorum. Kendilerini geliştirebilecek oyuncular var. Real Madrid'te oynayabilecek oyuncu da var, Fenerbahçe'de oynamaya hazır olmayan oyuncular da var. Ben Yönetimi suçlayamam... Yönetim benden iyisini bulacaksa hemen yarın bunu yapabilirler, ben kendim için değil kulüp için buradayım. Bu kadar basit. Mili takım aralarında takımın yarısından çoğu burada kalmıyor, benim de durmamın bir anlamı yok. Sözleşmemde böyle bir madde olmasa bana izin vermezler. Bunu daha önceki kulüplerimde de yaptım, yine yapmaya devam edeceğim şeklinde konuştu.


FORVETİN GOL SIKINTISI


Hücum oyuncularından daha fazla gol beklemenin doğal olduğunu belirten Advocaat; Bunu bugüne kadar sadece Emenike sağladı. Orta saha oyuncularının katkısının yanı sıra en uçta oynayanlar da atmalı. ilk yarı iyiydik, pozisyonlar bulduk ama bunları skora yansıtmalıydık. onlar kontratak bekledi, tek tük ataklar yaptı. Oyuncular ve biz kendimizi geliştirmeliyiz dedi.


TRANSFERLER DOĞRU YAPILDI MI


Advocaat, Kadro mühendisliği doğru yapılmış mı sorusuna, Cevap vermek istemiyorum, bunu yönetim ile konuşmayı doğru buluyorum yanıtını verdi.


TAKIM SAHADA İYİYDİ


Takımın çalışma isteğinin çok iyi olduğunu belirten Hollandalı teknik adam, Sahada Gözleri kapalı varını yoğunu ortaya koymaya çalıştılar. Bu akşam bunu gördüm. Van Persie'nin iyi giden süreçte durumunu test etme şansı da yakaladık. Tüm oyunculara inanıyorum dedi.


EMENİKE'NİN YAPTIĞI UMURUMDA DEĞİL


Emenike oyundan çıkarken takım arkadaşı Aatıf'ın elini sıkmaması konusundaki soruya karşılık ise Advocaat şu cevabı verdi


Emenike'nin ne yaptığını çok umursamıyorum. Oyundan çıktığı için sinirlendi. Açıkçası ne yaptığı umurumda değil.

Kaynak: DHA