Afganistan'da Kadına Şiddet İntihara Neden Oluyor
Son Güncelleme:
Afganistan'da kadına şiddetin intihara yol açtığı bildirildi.
Afganistan'da kadına şiddetin intihara yol açtığı bildirildi.
Afganistan Sağlık Bakanlığı, Dünya İntiharı Önleme Günü dolayısıyla yaptığı açıklamada, 2012'de ülkede 2500 kişinin intihar ettiğini belirterek, hayatına son verenlerin yüzde 95'inin kadın olduğuna dikkati çekti. Kadınların ailevi sorunlar, şiddet ve genç yaşta evlendirildikleri için intihar ettiği vurgulandı.
Sağlık Bakanlığı, intihar vakaların çoğunun Afganistan'ın başkenti Kabil, Vardak ve Herat vilayetlerinde görüldüğünü duyurdu. - Ankara
Kaynak: AA