Albayrak: Bundan Sonra Florya'dayız
Galatasaray Kulübü yönetimindeki görevine başlayan Abdurrahim Albayrak, kulüp kanalında önemli açıklamalar yaptı.
Sarı kırmızılı kulüpte yeni başkan Duygun Yarsuvat ile yeniden yönetimdeki yerini alan ve ayağının tozuyla Florya'daki mesaisine başlayan Abdurrahim Albayrak "Teknik heyetimiz özveriyle çalışıyor. Bir olacağız ve sonunda da şampiyon olacağız. Herkesin gönlü rahat olsun." ifadelerini kullandı.
"TAKIM YALNIZ KALMIŞ"
Takıma desteklerini sürdüreceklerinin ve takımı yakından takip edeceklerinin altını çizen Albayrak "Hocamız ve futbolcularımız yalnız kalmış. Artık yalnız kalmayacaklar. Bütün yönetim kurulumuz akşam antrenmanında burada olacak. Tüm yönetim, futbolcu kardeşlerimiz ve aileleri yemekte buluşacağız. Bu bir kaynaşma yemeği olacak. Artık güzel günler başladı. Galatasaraylılar'ın içi rahat olsun. Herkesin içi rahat olsun. Bize oy veren ve vermeyenlere buradan teşekkür ediyorum. Biz her zaman burada olacağız. Her zaman sahada olacağız. Takımımız da güzel bir antrenman yapıyor duyuyorsunuz kemik sesleri geliyor. Herkesin yüzü gülüyor. Bundan sonra güzel şeyler olacak" şeklinde konuştu.