Ana Sınıfı Öğrencilerinden Emniyet Müdürlüğüne Ziyareti

Son Güncelleme:

Bozüyük Metristepe İlkokulu ana sınıfı öğrencileri, İlçe Emniyet Müdürlüğünü ziyaret etti.

Bozüyük Metristepe İlkokulu ana sınıfı öğrencileri, İlçe Emniyet Müdürlüğünü ziyaret etti.


Öğretmenleri ve Toplum Destekli polisler nezaretinde emniyet birimlerini gezen öğrenciler, polislere kendi yaptıkları resimleri hediye etti.


İlçe Emniyet Müdürü Hakkı Güner, kabulünde, polisin çocukları çok sevdiğini ve velileriyle birlikte her zaman emniyete ziyarete gelebileceklerini söyledi.


Daha sonra öğrenciler, Güner'e çiçek hediye etti. - Bilecik

Kaynak: AA