Anne ile Oğlu 3. Kez Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi
Son Güncelleme:
Kırıkkale'de anne ve 9 yaşındaki oğlu, karbonmonoksit gazından 3.kez zehirlendi.
Kırıkkale'de anne ve 9 yaşındaki oğlu, karbonmonoksit gazından 3. kez zehirlendi.
Alınan bilgiye göre, Bahçelievler Mahallesi'nde, Aysel Albayrak (42) ve oğlu Selçuk Albayrak (9) sabah saatlerinde uyandıklarında, baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetlerinin olması nedeniyle yattıkları odada bulunan sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiklerini fark ederek 112 Acil Servis ekiplerini aradı.
Olay yerine gelen sağlık ekiplerince Kırıkkale Hacı Hidayet Doğruer Devlet Hastanesi'ne kaldırılan anne ile oğlu burada tedaviye alındı.
Aynı ailenin daha önce de 2 kez karbonmonoksit gazından zehirlenme şikayeti nedeniyle hastaneye kaldırıldığı öğrenildi.
- KIRIKKALE
Kaynak: AA