Araç Myo, Nevşehir'de Çalıştaya Katıldı

Son Güncelleme:

Kastamonu Üniversitesi Araç Meslek Yüksekokulu (MYO), Nevşehir'de düzenlenen çalışmaya katıldı.

Kastamonu Üniversitesi Araç Meslek Yüksekokulu (MYO), Nevşehir'de düzenlenen çalışmaya katıldı.


Nevşehir Üniversitesi bünyesinde gerçekleştirilen 'Teknikerlerin İstihdam Sorunları ve Çözüm Önerileri' ana temalı Ulusal Meslek Yüksekokulları Çalıştayı ve Öğrenci Sempozyumu kapsamında Nevşehir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Filiz Kılıç'ın başkanlığında, 23 paralel oturumda 133 katılımcı ile Ürgüp yerleşkesinde gerçekleştirildi. Kastamonu Üniversitesi Araç Meslek Yüksekokulu'ndan Yrd. Doç. Dr. Tayyibe Açıkgöz Altunel ve Yrd. Doç. Dr. Gonca Ece Özcan, 'Meslek Yüksekokullarında Eğitim, Öğretim ve İstihdam İlişkileri: Ormancılık Örneği' adlı sözlü bildiri ile katılırken, oturum başkanlığı da yaparak Kastamonu Üniversitesi ve Araç Meslek Yüksekokulunu da temsil ettiler. - KASTAMONU

Kaynak: İHA