Av Bol Olunca 1 Ton Balığı Bedava Dağıttılar
Son Güncelleme:
Çanakkale'de, tekneyle gece boyu avlanan balıkçılar, av fazla olunca yakaladıkları 1 ton sardalyayı vatandaşlara dağıttı.
Çanakkale'de, tekneyle gece boyu avlanan balıkçılar, av fazla olunca yakaladıkları 1 ton sardalyayı vatandaşlara dağıttı.
Tekne kaptanı Hasan Karabiber, AA muhabirine yaptığı açıklamada, denizlerde balık sezonunun son günlerinin yaşandığını söyledi.
Gece boyu "Uysal-1" adlı tekneleriyle balık avladıklarını belirten Karabiber, "Bu avımız çok bereketli oldu. Sabaha kadar balık avladık. Yakaladığımız istavritlerin arasındaki sardalyaları kasalara doldurduk. Teknemizdeki tayfalarımız, iskeledeki vatandaşlarımıza yaklaşık 1 ton balığı ücretsiz ikram etti" diye konuştu.
Vatandaşlar ise teknenin kaptanı ve personeline teşekkür etti.
Kaynak: AA