Bakan'dan 'İstanbul Depremi' Açıklaması
Son Güncelleme:
Çevre ve Şehircilik Bakanı Özhaseki, İstanbul'da 10 yıl içerisinde bir deprem olacağını, bu sebeple kentsel dönüşümün tamamlanması gerektiğini söyledi.
Çevre ve Şehircilik Bakanı Özhaseki, İstanbul'da 10 yıl içerisinde bir deprem olacağını, bu sebeple kentsel dönüşümün tamamlanması gerektiğini söyledi.
Kaynak: Dunya.com