Bakan Soylu, muhtarlarla bir araya geldi

Son Güncelleme:

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Beyoğlu Muhtarlar Toplantısı"na katıldı.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Beyoğlu Muhtarlar Toplantısı"na katıldı.

Bakan Soylu ile İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, Beyoğlu'ndaki bir otelde düzenlenen toplantıda muhtarlarla bir araya geldi.

Toplantı basına kapalı olarak gerçekleştirildi.

Kaynak: AA