Başbakan Yıldırım, Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman'ı Kabul Etti
Son Güncelleme:
Başbakan Binali Yıldırım, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ı kabul etti.
Başbakan Binali Yıldırım, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ı kabul etti.
Dolmabahçe'deki Çalışma Ofisi'nde gerçekleşen kabul, basına kapalı yaklaşık 1 saat sürdü.
Kaynak: AA