Başbakan Yıldırım, Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman'ı Kabul Etti

Son Güncelleme:

Başbakan Binali Yıldırım, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ı kabul etti.

Başbakan Binali Yıldırım, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ı kabul etti.


Dolmabahçe'deki Çalışma Ofisi'nde gerçekleşen kabul, basına kapalı yaklaşık 1 saat sürdü.

Kaynak: AA