Başbakan Yıldırım: "(Fetö'nün Darbe Girişim) Bütün Bunlar Yapıldıktan Sonra, 'Tamam, Olan Oldu...
Son Güncelleme:
Başbakan Yıldırım: "(FETÖ'nün darbe girişim) Bütün bunlar yapıldıktan sonra, 'Tamam, olan oldu bırakalım herkes yerinde kalsın' diyecek halimiz yok. Gereği yapılıyor.
Başbakan Yıldırım: "(FETÖ'nün darbe girişim) Bütün bunlar yapıldıktan sonra, 'Tamam, olan oldu bırakalım herkes yerinde kalsın' diyecek halimiz yok. Gereği yapılıyor. Bu işin içinde öyle veya böyle bulunmuş herkes ayıklanacak, hak ettikleri sonuca katlanacak. Yaptığımız budur."
Kaynak: AA