Başbakan Yıldırım: "(Ohal İşlemleri İnceleme Komisyonu Kurulması Kararı) Yargılama Yolunu Açmış...

Son Güncelleme:

Başbakan Yıldırım: "(OHAL İşlemleri İnceleme Komisyonu kurulması kararı) Yargılama yolunu açmış oluyoruz ama bu ülkeyi yıkmaya çalışanlar, tekrar sağdan soldan, arka kapıdan içeri giremezler.

Başbakan Yıldırım: "(OHAL İşlemleri İnceleme Komisyonu kurulması kararı) Yargılama yolunu açmış oluyoruz ama bu ülkeyi yıkmaya çalışanlar, tekrar sağdan soldan, arka kapıdan içeri giremezler. Bunu da bilsinler. Böyle bir imkan yok. Bu kadar büyük bir tehlikeyle karşı karşıyayız, yılların biriktirdiği yıkıcı bir faaliyetle karşı karşıyayız, ola ki tek tük kazaya kurban gidenler olabilir, mümkündür, bunların mağduriyetlerini önlemek hukuk devleti olarak da bizim görevimizdir. Bunun için bütün hukuki mekanizmaları eksiksiz çalıştırmak için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz. "

Kaynak: AA