Belediye Başkanı Kaya Belediye Personeliyle Bayramlaştı

Son Güncelleme:

Malkara Belediye Başkanı Birol Kaya Ramazan Bayramı nedeniyle personeliyle bayramlaştı.

Malkara Belediye Başkanı Birol Kaya Ramazan Bayramı nedeniyle personeliyle bayramlaştı.


Belediye Başkanlığından yapılan yazılı açıklamada, bayramlaşma öncesi konuşan Belediye Başkanı Kaya şunları kaydetti;" Toplumsal dayanışma, paylaşma, kardeşlik ve sevgi bağlarının yoğunluk kazandığı, manevi duyguların arttığı, milletçe birlik ve beraberliğin daha da güçlendiği mübarek Ramazan ayının son günlerini yaşamanın mutluluğu içindeyiz. Bu kutsal ayı, birlik, beraberlik anlayışıyla, sevgi, hoşgörü, sosyal yardımlaşma ve dayanışma içerisinde geçirdik. Birlik ve dayanışmanın, paylaşmanın, hoşgörünün arttığı bu ayda, hepinize sağlık ve huzur içinde esenlikli bir Ramazan Bayramı geçirmenizi diliyor, en içten sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Hepinizin bayramı mübarek olsun"


Bayramlaşma töreninde tüm belediye çalışanlarıyla bayramlaşan Kaya, bayram nedeniyle hediye verdi. Bayramlaşma törenine belediye meclis üyeleri de katıldığı kaydedildi.


ME-


18.08.2012 12: 54: 54


TSI


NNNN - TEKİRDAĞ

Kaynak: İHA