Belediye Başkanı Özacar'dan Keşan Belediyesi ve Keşanspor'a Taziye Ziyareti

Son Güncelleme:

Gelibolu Belediye Başkanı Mustafa Özacar, 2 hafta önce Keşanspor'un geçirdiği elim kazada hayatını kaybeden sporcular için belediye ve Keşanspor yönetim kuruluna taziye ziyaretinde bulundu.

Gelibolu Belediye Başkanı Mustafa Özacar, 2 hafta önce Keşanspor'un geçirdiği elim kazada hayatını kaybeden sporcular için belediye ve Keşanspor yönetim kuruluna taziye ziyaretinde bulundu.


İlk olarak Keşan Belediyesi'ni ziyaret eden Özacar, Başkan Vekili Ercan Ersoylu ile bir araya geldi. Ziyarette Özacar, Keşanspor'un geçirdiği elim kazada hayatını kaybeden sporcular için Ersoylu'nun gıyabında tüm Keşanlılara ve ailelere başsağlığı, yaralılar için acil şifalar diledi. Ersoylu da Özacar'ın ziyaretinden memnunluk duyduğunu belirterek, "Bu acı günümüzde bizi yalnız bırakmadığınız için Keşanlılar adına size teşekkür ederim" şeklinde konuştu. Belediye Başkanı Özacar, Keşan Belediyesi'ne yaptığı ziyaretin ardından Keşan Belediye Başkan Vekili Ersoylu ile birlikte Keşanspor Kulübü'ne giderek burada yönetim kurulu üyelerine de taziye dileklerini iletti. - ÇANAKKALE

Kaynak: İHA