Bolu'da Alabalık Avlama Sezonu Açıldı
Son Güncelleme:
Bolu Orman ve Su İşleri Müdürü Sezgin Akay, Abant, Gölcük ve Yedigöller'de alabalık avlama sezonunun açıldığını söyledi.
Bolu Orman ve Su İşleri Müdürü Sezgin Akay, Abant, Gölcük ve Yedigöller'de alabalık avlama sezonunun açıldığını söyledi.
Kaynak: DailyMotion.com