Bolu'da Alabalık Avlama Sezonu Açıldı

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

Bolu Orman ve Su İşleri Müdürü Sezgin Akay, Abant, Gölcük ve Yedigöller'de alabalık avlama sezonunun açıldığını söyledi.

Bolu Orman ve Su İşleri Müdürü Sezgin Akay, Abant, Gölcük ve Yedigöller'de alabalık avlama sezonunun açıldığını söyledi.

Kaynak: DailyMotion.com