Bolu Valisi Özçimen Açıklaması

Son Güncelleme:

Bolu Valisi İbrahim Özçimen, "Her kurum ortak kullanım alanlarında hijyen sağlamaya dikkat edecek" dedi.

Bolu Valisi İbrahim Özçimen, "Her kurum ortak kullanım alanlarında hijyen sağlamaya dikkat edecek" dedi.


Özçimen'in talimatıyla başlatılan "Ortak Kullanım Alanlarının Hijyeni Projesi", devam ediyor. Bolu İzzet Baysal Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesinde uygulanmaya başlanan çalışmaları inceleyen Özçimen, hijyen sağlayabilmek için projeyi başlattıklarını söyledi.


Özçimen, şöyle devam etti:


"Projenin amacı, ortak kullanım alanlarının hijyenini sağlamak, özellikle lavabolardaki el havlusundan peçetelere kadar, tüm eksikleri gidermek, kullanıcılardan oluşacak etkin bir denetim mekanizmasını işletmek, kullanıcıları ve çalışanları ortak kullanım kültürü konusunda eğitmek ve kriterleri yakalayan görevlilere ödül vermektir. Projemiz ilk olarak okullarda başladı ama ilerleyen dönemlerde tüm kamusal alanlarda (kamu kurumları, camiler ve hastaneler) uygulamaya başlayacak. Bu çalışma ile ortak kullanım alanlarından geçen hastalıklar da engellenecek."


Tuvalet ve ortak kullanım alanlarındaki denetiminin önemli olduğunu kaydeden Özçimen, "Biz şu anda projenin pilot uygulamasını başlattığımız okulumuzda bütün eksiklikleri giderdik ve yine okulda kurulan bir onur kurulu tarafından projenin kontrolü sağlanıyor. Amacımız her kullanıcının evindeki hijyen kurallarına burada da dikkat etmesidir" şeklinde konuştu.


Vali Özçimen, incelemenin ardından ortak kullanım alanının hijyeni konusunda gösterdiği başarıdan dolayı Okul Müdürü Mahir Dursun'a başarı belgesi verdi.


- BOLU

Kaynak: AA