Bu Okuldan Mezun Olanların İşi Hazır

Son Güncelleme:

Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sarıgöl Meslek Yüksekokulu Müdürü Nuray Cebeci, okullarına çok talep olduğunu söyledi.

Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sarıgöl Meslek Yüksekokulu'na ikinci öğretim için 40 öğrenci başvurduğunu açıklayan okul müdürü Yrd. Doç. Dr. Nuray Cebeci, mezunlarının 2 bin 500 TL ile işe başlaması nedeniyle, okullarına yoğun talep olduğunu söyledi.


Cebeci, "Okulumuz on yıldan bu yana haritacılık dalında mezun vermekte. Mezun olan öğrencilerimizin tümü 2 bin 500 TL'den başlayan miktarlarda ücret alarak işe başlamakta. Nitekim, bu yıl ayrılan 40 öğrencilik kontenjanımız hemen doldu. 40 öğrencimiz de örgün eğitimden kayıt yaptırdı" dedi. Cebeci, okullarından mekzun olan öğrencilerinin Türkiye'nin yanısıra ABD'de iş bulma şansına sahip olduğunu da vurgulayarak, tek sorunlarının öğrencilerinin kalacağı bir yurt olduğunu sözlerine ekledi. - MANİSA

Kaynak: İHA